|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

Senior Genesys System Engineer...

Senior Genesys System Engineer (Szeged) állás Szeged, Dél-Alföldi Régió Magyarország
itsh

Senior Genesys System Engineer (Szeged)

Állásazonosító:
66870_HU_2
Vállalat:
IT Services Hungary
Helyszín:
Magyarország
Karrierszint:
Középfokú végzettség
Szerződés típusa:
Teljes munkaidő - Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő:
2017-06-01
Szakmai tapasztalat:
1-3 év
Munkakörhöz szükséges utazás:
0-25%
Szükséges nyelvismeret:
angol

Feladat

Külföldi ügyfeleink Genesys contact centereinek teljes körű informatikai támogatásához keresünk tapasztalt Genesys mérnököt. A feladat szakmai kihívásokban gazdag és folyamatos fejlődést kíván meg a csapat tagjaitól annak érdekében, hogy az ügyfeleinknél a legújabb trendek és technológiák alapján telepített rendszerek folyamatosan az elvárt magas minőségben rendelkezésre álljanak.

 

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban. A nemzetközi kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez nagyon fontos az angol nyelvismeret is. 

 

Néhány konkrét példa, milyen izgalmas kihívásokkal találkozhatsz nálunk: 

  • A Genesys megoldásra épülő contact center infrastruktúrában fellépő komplex meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása
  • A contact centert alkotó hardver komponensek és a VMWare környezet felügyelete és a fellépő hibák elhárítása
  • A 2nd level megoldó csoport szakmai támogatása, a tudásbázis folyamatos feljesztése
  • Kapcsolattartás a német kollégákkal, ügyféllel, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való aktív részvétel
  • Projektekben és változáskezelésben való részvétel. Pl. régi rendszer leépítése, új rendszer kiépítése, szoftver release váltások stb.
  • Komplex változtatások előkészítése és az implementáció végrehajtása, erőforrások allokálása az egyes részfeladatokra
  • A presales támogatása új potenciális üzleteknél felmerülő technikai kérdések tisztázásában
  • A jelenleg működő rendszer folyamatos fejlesztésére, optimalizálására tett javaslatok kidolgozása, akcióterv készítése, bemutatása és implementálása

 

A támogatandó rendszerről egy rövid áttekintés:

  • VMWare ESXi 5.5
  • Szerverek: Windows 2012 R2, Red Hat Linux
  • Adatbázis: MS SQL 2012
  • Genesys rendszer verziója: 8.5
  • Komponensek:
    • Voice: inbound, outbound
    • eServices: email, chat, social media (Facebook, Twitter), co-Browse
    • Reporting: InfoMart, CCPulse
    • WFM
    • Web RTC
    • WDE Client (Workspace Desktop Edition)
  • Routing stratégia
    • URS + ORS (SCXML routing alkalmazások)

Profil

  • Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Telekommunikációs és contact center ismeretek
  • Magabiztos angol és középfokú német nyelvismeret
  • Több éves tapasztalat Genesys rendszerek üzemeltetésében
  • Windows Server 2012 és Red Hat Linux szerverüzemeltetésben szerzett tapasztalat
  • MS SQL adatbázis alapos ismerete
  • Genesys Framework 8 ismerete
  • Genesys Routing and Solution Reporting 8.1 ismerete
  • Hálózati ismeretek
  • Folyamatos fejlődés
  • Kiváló analizáló és problémamegoldó képesség
  • Csapatszellem
  • Készenlét ellátására való hajlandóság
  • Erkölcsi bizonyítvány

 

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú német nyelvtudás
  • ITIL V3 ismertek
  • Incident-, Change-, Problem- és Configurationmanagement folyamatok ismerte
  • Monitorozó rendszerek ismerete (pl.: Nagios, Icinga, Tivoli)
  • Genesys certifikáció
  • Windows/Linux certifikáció
  • Fejlesztői és scripting ismeretek

Pályázz most

Magunkról

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.