|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

Head of Customer & Contract Ma...

Head of Customer & Contract Management Team (Service Management) (Debrecen) állás Debrecen 4028, Észak-Alföldi Régió Magyarország
itsh

Head of Customer & Contract Management Team (Service Management) (Debrecen)

Job ID:
62005_EN_2
Company:
IT Services Hungary
Location:
Magyarország
Career level:
Középfokú végzettség
Type of contract:
Teljes munkaidő - Határozatlan idejű
Application deadline:
2017-05-14
Job experience:
5 years and more
Language skills needed:
English, German

Task

  • Management of Customer & Contract Management related activities of group of international customers
  • Management of revenue, costs, resources and quality
  • Development and implementation of strategy and future oriented mode of operations
  • Development of strategy in regards to employees and their competencies according to the business strategy           
  • Management of all matters, especially follow up to the topics mentioned below:
    • Commercial steering of contracts
    • Assurance of contract frames
    • Customer communication and satisfaction management
    • Service Level Management
    • Governance of contract fulfilment
    • Management of customer complaints
    • Claim management
    • Quality Assurance
    • Planning and development of transition activities in regards to organizational changes
    • Ensure target achievement and continuous optimization of processes and quality
    • Ownership of the selection and appointment process and decisions, integration of new employees.
    • Definition of the team goals and transformation of them into individual goals and responsibilities.
    • Personal development of team members

Profile

  • At least 5 years of working experience in the related field
  • Fluent English and German
  • Excellent leadership skills ensuring result as a cross function
  • Strong customer orientation
  • Excellent skills in regards to internal (staff) and external (customer) communication
  • Understanding of ITIL processes, SLAs&OLAs

Apply now

Magunkról

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.