|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

English Speaking Major Inciden...

English Speaking Major Incident Specialist (Service Management) (Debrecen) állás Debrecen, Észak-Alföldi Régió Magyarország
itsh

English Speaking Major Incident Specialist (Service Management) (Debrecen)

Job ID:
54062_EN_2
Company:
IT Services Hungary
Location:
Magyarország
Career level:
Diplomás
Type of contract:
Teljes munkaidő - Határozatlan idejű
Application deadline:
2017-05-14
Job experience:
3-5 years
Language skills needed:
English

Task

  • Full support of the client’s information system, if necessary change, repair and in case of failure or interruption as soon as possible reconstruction in collaboration with the appropriate groups
  • Manage major incidents, act as the coordinator between the Resolution Teams and the Client Management
  • Responsible for keeping SLA-s set by the customer
  • Effective chairing and managing incident management meetings
  • Ensure all allocated actions/responsibilities are clearly defined and documented including updates in Service Center
  • Assess progress of the Incident Resolution Teams (IRT) meeting and address any shortcomings appropriately
  • Creating impact analyses in cooperation with the servicing teams

Profile

  • Willingness to work in rotation (7/24 Service) and/or oncall duty
  • University/college degree in IT and at least 3 years of relevant experience
  • At least strong intermediate English knowledge is essential (German is an advantage)
  • Comprehensive IT knowledge
  • Knowledge of ITIL, practical experience
  • Able to be available on-call
  • Knowledge of network architectures, CCNA certification is an advantage

Apply now

Magunkról

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.