|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

Customer Solution Consultant

Customer Solution Consultant állás Budapest, Közép-Magyarországi Régió Magyarország
itsh

Customer Solution Consultant

Állásazonosító:
38699_HU_2
Vállalat:
IT Services Hungary
Helyszín:
Magyarország
Karrierszint:
Középfokú végzettség
Szerződés típusa:
Teljes munkaidő - Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő:
2017-03-07
Szakmai tapasztalat:
1-3 év
Munkakörhöz szükséges utazás:
0-25%
Szükséges nyelvismeret:
angol, német

Feladat

  • Fejleszti vagy módosítja a T-Systems által szolgáltatás-portfóliót az ügyfél követelményei az üzleti és működési igényeknek megfelelően.
  • Belső eszközök használatával, napról-napra figyelemmel követi az ügyfél igényeit és az ügyfélnek nyújtott problémamegoldásokat.
  • Részt vesz a termék átadás-átvételi megbeszéléseken, ami új fejlesztések, módosítások vagy szoftver kiadások felhasználói átvételi vizsgálatát is magában foglalja.
  • Az ügyfél technológiai és tudásszintjét véve alapul köteles az ügyfélnek fejlesztési tanácsokat adni.
  • Ismerteti az új ügyfelekkel a T-Systems integrációt, üzleti rendszert és szolgáltatást.
  • Kidolgozza és bemutatja az ügyfél üzletmenetének az integrációját  a T-Systems Managed Workplace Services rendszerébe.
  • Segíti hálózati, desktop vagy szerver rendszergazdákat az MWS portólióelemekkel kapcsolatban.
  • Együttműködik másokkal folyamatok fejlesztésében és fogadja egyéb részlegek kezdeményezéseit is.
  • Futó integrációs projektekről jelentést készít a T-Systems és vagy az ügyfél számára.
  • Megoldja, vagy megoldatja a kritikus problémákat és a levezéreli a változtatásokat (change).
  • Technikai és/vagy szervezési témákban ügyfél meetingeket vezet. Az ügyfél és T-Systems vezetőséggel egyeztet és dönt szoftver alkalmazási stratégiák kidolgozásánál.
  • Állandó kutatási felelősség a nagyobb hozzáadott értéket képviselő megoldások és újítások után.
  • Vezet „business critical” (> 1 M €) projekteket.
  • Felelős betartani a határidőket és minőségi eredmény szolgáltatni.
  • Esetenként előfordulhat, hogy költségvetési felelősséget kell vállalnia.
  • Kaphat több projekt feladatot is egy időben.
  • Pontos leírást készít a csapatoknak a műveletről, a munkaelemekről, a folyamatokról, a kommunikációs modellről stb.
  • Felügyeli az erőforrás kiosztást, törekszik az optimális erőforrás-kihasználtságra és átlátható tervezésre.
  • Betartja és betartatja a kommunikációt, a riportingot és az eszkalációkat a T-Systems „governance modell”-je alapján.
  • Időben és minőségben eleget tesz a normál és ad-hoc riporting kötelezettségeknek a management felé.
  • Irányítja és felügyeli a csapat szakmai fejlődését annak érdekében, hogy a rendelkezésre álló szükséges kompetenciákkal megfelelő szolgáltatást nyújtsanak.
  • Figyeli a résztvevők teljesítményét, motiválja a projekt csapat tagjait, javaslatot tesz feletteseinél a projekt tagok képzésére, információkat közvetít.

Profil

  • Felsőfokú végzettség
  • Előny: deman management
  • Jó kommunikációs és szervezési készség
  • Megbízható, lelkiismeretes munkavégzés, pontosság
  • MS-Windows ismeretek, haladó szintű excel ismeret
  • Angol nyelv középfokú, német nyelv felsőfokú ismerete
  • Erkölcsi bizonyítvány

Pályázz most

Magunkról

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.