|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

Contact Center Technical Speci...

Contact Center Technical Specialista (Debrecen) állás Debrecen 4028, Észak-Alföldi Régió Magyarország
itsh

Contact Center Technical Specialista (Debrecen)

Állásazonosító:
57258_HU_2
Vállalat:
IT Services Hungary
Helyszín:
Magyarország
Karrierszint:
Középfokú végzettség
Szerződés típusa:
Teljes munkaidő - Határozatlan idejű
Jelentkezési határidő:
2017-05-02
Szakmai tapasztalat:
1-3 év
Munkakörhöz szükséges utazás:
0-25%
Szükséges nyelvismeret:
német

Feladat

Ha érdekel komplex informatikai rendszerek üzemeltetése, inspirál a problémamegoldás és szeretnél elmélyülni az operációs rendszerek, applikációk és adatbázisok világában, miközben a legújabb telekommunikációs technológiákat ismered meg, jelentkezz hozzánk egy kiváló csapatba!

 

Külföldi ügyfeleink contact center központjainak teljes körű informatikai támogatása. 

A munkavégzés során együtt dolgozunk más csoportokkal Németországban, Szlovákiában és Csehországban, valamint kapcsolatot tartunk az ügyfelekkel is. A kommunikáció elsősorban német nyelven zajlik, viszont a szakmai tréningek és dokumentációk megértéséhez szükséges a legalább alapszintű angol nyelvismeret is. 

Néhány példa, mivel foglalkozik a csapatunk: 

  • A contact center infrastruktúrában fellépő meghibásodások, rendszerszintű kiesések technikai elemzése és megoldása
  • A contact centert alkotó hardver komponensek (szerverek, media gatewayek, switchek) állapotának felügyelete, az eszközök karbantartása (pl. frissítések telepítése, hibás hardver cseréjének megszervezése stb.)
  • A rendszerbe érkező hívások irányítását végző alkalmazás támogatása, a felmerülő hibák okának felderítése és elhárítása
  • A hívások minőségbiztosításával kapcsolatos rendszer támogatása

Profil

Ahhoz, hogy a csapatunk tagja légy, a következőkre van szükség: 

  • Magabiztos IT alapismeretek operációs rendszerek, szerverek, adatbázisok terén
  • Erős középfokú német nyelvtudás a német kollégákkal és ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt
  • Motiváció a telekommunikáció legmodernebb speciális megoldásainak elsajátítására AVAYA és Genesys technológiák terén
  • Kiváló elemző problémamegoldó képesség és
  • Nyitottság, valamint az új ismertek elsajátítására és megértésére való képesség
  • Utazási hajlandóság (szakmai tréningeken való részvétel, 1-2 hét távollét)
  • Csapatszellem
  • Erkölcsi bizonyítvány

 

Előnyt jelent 

  • Telekommunikációs és contact center ismeretek (AVAYA és Genesys technológiák alapszintű ismerete)
  • Linux operációs rendszer ismerete
  • Hálózati alaptudás
  • Alapszintű programozási és scripting ismeretek
  • Közép vagy felsőfokú angol nyelvtudás

Pályázz most

Magunkról

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.