|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

Munkaadó követéseAz Ön adataihoz hozzáférhetnek a munkaadók.Követett munkaadóMentésTovábbítás e-mailbenMegosztásÁlláshirdetés jelentése
PÉNZÜGYI MUNKATÁRS állás Budapest, Közép-Magyarországi Régió Magyarország

PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

MSTPENZU-0323

PÉNZÜGYI MUNKATÁRS állás Budapest, Közép-Magyarországi Régió Magyarország
Szeretne egy multinacionális cég családias hangulatú magyarországi csapatában dolgozni?
Rendelkezik felsőfokú végzettséggel?
Van már pár éves, pénzügyi területen szerzett tapasztalata?
Esetleg pályakezdő, de diákmunka keretein belül már dolgozott pénzügyi területen?

Ha minden kérdésre igennel felelt, ez a lehetőség Önre vár, JELENTKEZZEN!

Ki a partnerünk, aki hirdet?

Megbízónk építőipari termékek értékesítésével foglalkozó vállalat. Családias csapatukba keresünk most egy lelkes, elhivatott, precíz munkatársat az alábbi pozíció betöltésére:

PÉNZÜGYI MUNKATÁRS

Feladatok:

  • Szállítói és vevői számlák kezelése, ellenőrzése, rögzítése
  • Havi és éves zárások előkészítése
  • Pénztárkezelés
  • Kintlévőségkezelés
  • Havi statisztikák, pénzügyi kimutatások elkészítése, adminisztratív feladatok
  • Belső nyilvántartások vezetése
  • Kapcsolattartás a szolgáltatókkal, könyvelővel, ügyvezetővel

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Pénzügyi területen szerzett munkatapasztalat (pályakezdők jelentkezését is várjuk!)
  • MS Office ismeretek
  • Revolution, más vállalatirányítási rendszer ismerete
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzésre képesség
  • Rendszerben gondolkodás
  • Jó analitikus és problémamegoldó képesség
  • Kiváló kommunikációs készség

Előnyök:

  • Angol nyelvtudás
  • XXII. kerületi, vagy ahhoz közeli lakóhely

Juttatások, ajánlat:

  • Az új munkatársat egy fiatalos, családias hangulatú csapat várja egy stabil, multinacionális környezetben!

Munkavégzés helye:

  • Budapest

Egyéb információk:

  • Amennyiben felkeltette a pozíció az érdeklődését, kérjük, fényképes szakmai önéletrajzával jelentkezzen rá rendszerünkön keresztül!
  • Munkaidő: napi 8 óra

Munkatapasztalat:

  • 1-3 év

Elvárt végzettség:

  • Főiskola
  • Egyetem

Pozíció területei:

  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Asszisztens / Adminisztrátor
  • ADMINISZTRÁCIÓ / IRODAI MUNKA: Adatrögzítő/Dokumentumkezelő
  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Kintlévőség kezelés/Behajtás
  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Számlázás/Pénztár
  • PÉNZÜGY / SZÁMVITEL / KONTROLLING: Egyéb pénzügyi tevékenység
  • PÁLYAKEZDŐ / GYAKORNOK: Ajánlatok pályakezdőknek

Pozíciószint:

  • Beosztott

GYORS, EGYSZERŰ JELENTKEZÉS

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Petzvál József u. 44.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
www.bap.hu