|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

IRODAI ASSZISZTENS ANGOL NYELV...

IRODAI ASSZISZTENS ANGOL NYELVTUDÁSSAL állás Budapest, Közép-Magyarországi Régió Magyarország
karrier

IRODAI ASSZISZTENS ANGOL NYELVTUDÁSSAL

 

Jó kommunikációs-, és szervezőkészséggel rendelkezel?
Nyitott vagy egy sokrétű feladatkörre, ahol igazán fontosnak és hatékonynak érezheted magad?
Beszélsz folyékonyan angolul – és ezt szeretnéd napi szinten használni?
Szeretnél egy otthonos, és barátságos közegbe dolgozni?

Amennyiben a fentiek kapcsán magadra ismertél, jelentkezz most az Irodai Asszisztens pozícióra.

Napi feladatok:

  • Business levelek kezelése
  • Partnerirodákkal való kapcsolattartás e-mailen illetve telefonon
  • Irodaszer rendelések, illetve az iroda zavartalan működéséhez szükséges egyéb beszerzések végzése
  • Postai-, hivatali ügyintézés lebonyolítása
  • HR feladatok elvégzése, úgy mint telefonos interjúk szervezése, illetve lebonyolítása
  • Számlák iktatása és egyéb adminisztratív feladatok végzése
  • Könyvelővel való folyamatos kapcsolattartás
  • Dolgozói elégedettségi ívek, kafeteria nyilatkozatok intézése
  • A kollégák napi szintű munkájának segítése 

Elvárások:

  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Korábbi, hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Erős kommunikációs készség és ügyfél-orientált gondolkodásmód
  • Jó priorizációs készség
  • MS Office felhasználó szintű ismerete
  • Jó koordinációs és probléma megoldó készség
  • Proaktív személyiség, és önálló munkavégzési készség
Jelentkezés