|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS

Munkaadó követéseAz Ön adataihoz hozzáférhetnek a munkaadók.Követett munkaadóMentésTovábbítás e-mailbenMegosztásÁlláshirdetés jelentése
ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS állás Budapest, Közép-Magyarországi Régió Magyarország

ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS

MSTOUGYF-0112

ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS állás Budapest, Közép-Magyarországi Régió Magyarország
Piacvezető nemzetközi kockázatkezelési és biztosítási tanácsadó cég
 
ÜGYFÉLGAZDA ASSZISZTENS 
pozícióba keres szakembert.
 
Feladat meghatározás:
A gépjármű biztosítási káreseményekkel összefüggő adatok naprakész adminisztrációja a cég által használt ügyfél adminisztrációs rendszerek segítségével, ügyfélkiszolgálás elősegítése a cég szakmai normái szerint, a gépjármű kárrendező kollegákkal szoros együttműködésben.
 
Feladatkör:
  • Gondoskodik a megfelelő káradminisztrációról
  • A kárrendező kollegák kérésre adatokat szolgáltat, folyamatosan tájékoztatja őket a káresemények rögzítettségének állapotáról.
  • Ügyfél kapcsolatok támogatása
  • Ellenőrzi, hogy a kárrendezéshez szükséges dokumentumok beérkeztek-e és a rendszerbe feltölti azokat.
  • A hiányzó dokumentumok beszerzéséről egyeztet a kárrendező kollegákkal
  • Az elektronikusan beérkezett káranyagokat továbbítja a biztosítók erre a célra kifejlesztett elektronikus felületére
  • Eredeti káranyagok biztosító részére történő továbbküldése
  • Fejleszti iparági és szakmai ismereteit, képességeit különös tekintettel a kárrendezés adminisztrációs folyamataira, az átfutási idők csökkentése, a hatékonyság növelése, valamint az ügyfélkiszolgálás folyamatos javítása érdekében. Csoportvezető irányítása alatt dolgozik, felkérésére egyéb, a fentiekben nem részletezett káradminisztrációval, kárügyintézéssel összefüggő feladatokat is ellát
Ideális jelölt profil:
  • Iskolai végzettség: érettségi 
  • Minimum 1 év adminisztrációs, és/vagy ügyfélkezelési szakmai tapasztalat
  • MS Office szoftverek, főként MS Excel magabiztos alkalmazása, önálló számítógépes munkavégzés
  • Ügyfélközpontú szemléletmód
  • Szervezőkészség és időgazdálkodás 
  • Csapatmunkára való készség és hatékony kommunikációs készség
  • Pontos és precíz munkavégzés 
Amit a cég kínál:
  • Izgalmas és kihívásokkal teli munkakör
  • Vidám és összetartó csapat
  • Cafeteria juttatások 
  • Teljesítmény bónusz
  • Céges mobiltelefon
Munkakezdés: 2018. február 15.
 
Munkavégzés helye:
  • Budapest
A jelentkezéseket magyar nyelvű önéletrajzzal, valamint bruttó fizetési igény megjelölésével várjuk!

GYORS, EGYSZERŰ JELENTKEZÉS

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Petzvál József u. 44.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
www.bap.hu