|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

Quality & Process Management S...

Quality & Process Management Specialist / 1st Level Steering (Debrecen) állás Debrecen, Észak-Alföldi Régió Magyarország
itsh

Quality & Process Management Specialist / 1st Level Steering (Debrecen)

Job ID:
76126_EN_2
Company:
IT Services Hungary
Location:
Magyarország
Career level:
Diplomás
Type of contract:
Teljes munkaidő - Határozatlan idejű
Application deadline:
2017-12-18
Job experience:
1-3 years
Language skills needed:
English, German

Task

  • Ensure the setup and hosting of a homogeneous, efficient and global 1st level steering for the global TC business, in order to provide the expected quality standards.
  • Operationalize the 1st level(s) for different standard operation models, based on various TC offerings, including the handling of the relevant supply chain.
  • Balance the options "make or buy" of 1st level, according to strategic and operative needs.
  • Be responsible for the 1st level specific KPI-definition, KPI-target setting/alignment and KPI tracking, including management of deviations.
  • Collaborate closely with the TC Unit Process Managers, especially Incident-, Event- and Configuration Management, to ensure process compliance in the 1st levels, conduct measures to mitigate the deviations.
  • Contribute substantially to the development, alignment, implementation and enhancement of the charging model, to benchmark the efficiency and quality of 1st levels, as well as the maturity of service offerings.
  • Act as a TC Division internal SPoC for all comprehensive 1st level topics.
  • Support central projects (e.g. innovation, automation).
  • Ensure best practice transfer between TC 1st levels globally, to increase efficiency.
  • Offer presales support by ensuring compliance with standards. 
  • Drive/steer the efficiency initiatives, to increase competitiveness.

Profile

  • Advanced English AND German
  • Advanced MS Office experience (PowerPoint, Word, Excel, Outlook)
  • Experience in 1st level and 2nd level operations
  • Experience in telecommunications
  • Management experience

Apply now

Magunkról

Az IT Services Hungary Magyarország legnagyobb informatikai szolgáltatója, a T-Systems International leányvállalata. A T-Systems nemzetközi termelési láncának fontos elemeként az IT Services Hungary Magyarország legdinamikusabban fejlődő informatikai szolgáltató központja, mely 2008-ban elnyerte az “Év befektetője” díjat. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből a vállalat az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít. A vállalat folyamatosan fejleszti budapesti és debreceni telephelyét, valamint várja tapasztalt informatikusok jelentkezését.