|

Kérjen hasonló állásajánlatokat e-mailben

ÉRTÉKESÍTÉSI MENEDZSER (Románi...

Munkaadó követéseAz Ön adataihoz hozzáférhetnek a munkaadók.Követett munkaadóMentésTovábbítás e-mailbenMegosztásÁlláshirdetés jelentése
ÉRTÉKESÍTÉSI MENEDZSER (Románia területére) állás Szolnok Környéke, Külföld (Románia), Észak-Alföldi Régió Magyarország

ÉRTÉKESÍTÉSI MENEDZSER (Románia területére)

MSTRTKES-0921

ÉRTÉKESÍTÉSI MENEDZSER (Románia területére) állás Szolnok Környéke, Külföld (Románia), Észak-Alföldi Régió Magyarország

Ki a megbízó aki hirdet?

Újonnan induló, környezetbarát technológiával működő, zöldmezős beruházásban épülő 100%-ban magyar tulajdonban lévő élelmiszeripari gyár gyorsan fejlődő csapatába keresünk munkatársat az alábbi pozíció betöltésére:

 

ÉRTÉKESÍTÉSI MENEDZSER

 

Milyen kihívások várják a szakembert?

  • Kapcsolattartás vevőkkel, potenciális ügyfelekkel, vevői igények kielégítése/kiszolgálása

  • Piackutatás, trendek követése

  • A vállalat céljainak megvalósítása a belföldi és külföldi termékértékesítési folyamatokon keresztül, árazási politika követése

  • Új vevők felkutatása, főként európai exporthoz

  • Vevői portfólió kezelés a vállalatirányítási rendszer (NAVISION) használatával

  • Szoros napi együttműködés a kereskedelmi koordinátor kollégákkal

  • Szerződések letárgyalása és előkészítése

  • A vevői kintlévőségek és hitelkeretek folyamatos monitorozása és folyamatos kommunikáció a kintlévőség kezelővel

  • Reklamációkezelés, a folyamat lebonyolítása a minőségüggyel

  • Aktív részvétel a termékfejlesztési projektekben

  • Nemzetközi vásárokon és rendezvényeken a vállalat képviselete

 

Rendelkezik Ön…?

  • Felsőfokú végzettséggel

  • Tárgyalási szintű, aktív román nyelvtudással és kommunikációs szintű angol nyelvtudással

  • Kereskedelmi tárgyalásokban és szerződésekben szerzett legalább 1-3 éves tapasztalattal

  • Élelmiszeripari területen szerzett értékesítési tapasztalattal

  • Ügyfél- és vevőkezelési tapasztalattal

  • Microsoft Office ismerettel

  • B kategóriás jogosítvánnyal

  • Precizitással, rendszerszemlélettel, kiváló szervezési és jó problémamegoldó képességgel

  • Utazási hajlandósággal (heti 3-4 napot Romániában kell eltölteni)

 

Előny, amennyiben rendelkezik az alábbi ismeretekkel:

  • Tárgyalási szintű, aktív angol nyelvtudás

  • Kereskedelmi/külkereskedelmi, közgazdasági, gazdálkodási, agrár vagy vegyész végzettség

  • Ágazati belföldi és külföldi kapcsolatrendszer

  • EU-n kívüli értékesítési folyamatok ismerete

  • Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat

  • Romániai lakhellyel

 

Mit kínál a cég az új munkatárs számára?

  • Versenyképes jövedelem, stabil munkahely, kiemelkedő sikerekkel

  • Innovatív szakmai munkavégzés

  • Folyamatos fejlődési lehetőség

  • Kihívásokkal teli, felelős szakmai munka

     

Munkavégzés helye: Szolnok környéke, Külföld (Románia)

GYORS, EGYSZERŰ JELENTKEZÉS

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Petzvál József u. 44.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
www.bap.hu